CORRECTIONS

In the Clinical Image entitled “Presentation of mantle cell lymphoma with symptoms of prosta-
tism” published in the November 2013 issue (Atay MH, Kelkitli E, Alici O, et al. Pol Arch Med Wewn.
2013; 123: 643-644), the article type should be specified as Clinical Image and not Original Article.
The article is correct at www.pamw.pl.

In the Review Article entitled “New insights into the molecular diagnosis and management of her-
itable thoracic aortic aneurysms and dissections” published in the December 2013. (Campens L, Re-
nard M, Callewaert B, et al. Pol Arch Med Wewn. 2013; 123: 693-700), Figure 2 contains an error.
TGEFp binds to TGFBRIL, which has been misspelled as TGEFBRI (the receptor on the right-hand side).
TGEFBRI on the left-hand side is correct. The article is correct at www.pamw.pl.

In the Original Article entitled “Hepatocyte growth factor as a long-term predictor for total and
cardiovascular mortality in patients on peritoneal dialysis” published in the September 2013 issue
(Janda K, Krzanowski M, Dumnicka P, et al. Pol Arch Med Wewn. 2013; 123: 453-459), the date of the
online publication on page 453 should have read August 27, 2013 rather than April 26, 2013 and, on
page 459, it should have read 27.08.2013 rather than 26.04.2013. The article is correct at www.pamw.pl.

In the Original Article entitled “STAT3 rs3816769 polymorphism correlates with gene expression
level and may predispose to nonsmall cell lung cancer: a preliminary study” published in the Decem-
ber 2013 issue (Domanska D, Antczak A, Pastuszak-Lewandoska D, et al. Pol Arch Med Wewn. 2013;
123: 672-679), the dates of submission, acceptance, and online publication have been provided in-
correctly and should have read August 20, 2013, December 3, 2013, and December 5, 2013, respec-
tively, on page 672, and 20.08.2013, 03.12.2013, and 05.12.2013, respectively, on page 679. The arti-
cle is correct at www.pamw.pl.

In the Original Article entitled “Fluid resuscitation in severe sepsis and septic shock: systematic
description of fluids used in randomized trials” published in the November 2013 issue (Rochwerg B,
Wtudarczyk A, Szczeklik W, et al. Pol Arch Med Wewn. 2013; 123: 603-608), in Acknowledgments on
page 606, the name of the supporting institution should have read “Hamilton Chapter of the Cana-
dian Intensive Care Foundation” rather than “the Canadian Intensive Care Foundation” alone. The
article is correct at www.pamw.pl.

Corrections 77



