Medycyna Praktyczna

Naprawa procedury logowania


Jeśli masz problem z zalogowaniem się do Poczty MP lub do portalu (problem może objawiać się naprzemiennie występującymi komunikatami - "jesteś zalogowany", "zaloguj" lub ciągłym przekierowaniem z poczty na ekran logowania), może to być spowodowane wdrożeniem nowej wersji portalu .

W wyniku zmian w niektórych (zwłaszcza starszych) przeglądarkach internetowych mogą wystąpić przejściowe problemy opisane powyżej. Jeśli wystąpiły one u Ciebie, upewnij się, że masz włączoną tzw. obsługę cookies (ciasteczek) w przeglądarce internetowej - szczegóły znajdziesz w Systemie Pomocy swojej przeglądarki.

Spróbuj zalogować się teraz - przejdź do strony głównej.

Jeśli masz konto pocztowe o adresie kończącym się na @mp.pl (np. twojlogin@mp.pl), pamiętaj, aby zmienić zakładki (bookmarks) do poczty - używaj teraz adresu http://poczta.mp.pl/.

Jeśli masz konto pocztowe założone przez Medycynę Praktyczną, lecz jego adres nie kończy się na @mp.pl (np. twojlogin@firma.mp.pl lub twojlogin@tip.org.pl), skorzystaj z tego linku - Poczta MP.

data aktualizacji: 10 lipca 2013 r.