VIII Konferencja Szkoleniowa PTA

Rejestracja

AltaSoft s.c.
Bytkowska 1B
40-955 Katowice
tel. 32 259 83 99, 789 92 73
e-mail: altasoft@altasoft.pl
strona www: http://konferencja2016.szkoleniapta.pl/rejestra...

Termin i miejsce

13−16.04.2016 − Hotel Gołębiewski, Al. Ks. Bp. Bursche 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie

Komitety

Przewodniczący komitetu organizacyjnego:
Prof. Zbigniew Bartuzi

Organizatorzy

AltaSoft sp. z o.o.
Pukowca 15, 40-847 Katowice
tel. 32 259 83 99, 98, 96, fax. wew. 18
e-mail: konferencje@altasoft.pl
www.altasoft.pl

Polskie Towarzystwo Alergologiczne
Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź
tel. 42 677 69 48, fax 42 679 03 16
e-mail: biuro@pta.med.pl
http://www.pta.med.pl/

Tematyka

Jak co roku program Konferencji obejmował będzie możliwie szerokie spektrum tematów z zakresu alergologii i dziedzin ściśle z alergologią związanych takich jak: dermatologia, laryngologia, pulmunologia, okulistyka i inne.

Hasłem przewodnim naszego spotkania będzie „Nowe oblicza współczesnej alergologii”. Współczesna alergologia czerpie z wielu specjalizacji tworząc nową jakość i wyróżniając się od innych procedurą immunoterapii. Ale jakie są obecne i przyszłe oblicza alergologii? Gdzie jesteśmy – my lekarze i nasi pacjenci – oraz gdzie zmierzamy? Czy miernikiem sukcesu terapii powinna być skuteczność, czy jej bezpieczeństwo i komfort pacjenta? Jak zdecydować, który wśród nowych leków przyniesie pożądany skutek? Na te i wiele innych pytań mamy nadzieję przybliżyć odpowiedzi podczas tej edycji Konferencji.

Specjalizacje

Alergologia, Dermatologia i wenerologia, Immunologia kliniczna, Okulistyka

Dodatkowe informacje

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.

Miejsca parkingowe są dodatkowo płatne na miejscu według aktualnego w danym okresie cennika hotelowego (cena z 09.10.2015 – 30 PLN/dobę).

Uwaga: Nie ma możliwości rezerwacji miejsca bezpośrednio w hotelu. Rezerwacja dostępna tylko dla zarejestrowanych uczestników konferencji – przez tą stronę lub przez bezpośredni kontakt z Biurem Organizacyjnym.