Szanowni Państwo,

Medycyna Praktyczna wykorzystuje w swoich serwisach pliki cookies i inne pokrewne technologie. Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do Państwa potrzeb oraz do celów analitycznych i marketingowych. Korzystamy z cookies własnych oraz innych podmiotów – naszych partnerów biznesowych.

Ustawienia dotyczące cookies mogą Państwo zmienić samodzielnie, modyfikując ustawienia przeglądarki internetowej. Informacje dotyczące zmiany ustawień oraz szczegóły dotyczące wykorzystania wspomnianych technologii zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Korzystając z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie plików cookies i podobnych technologii, opisanych w Polityce Prywatności.

Państwa zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak może wpłynąć na komfort korzystania z naszych serwisów. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili, co jednak pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej na podstawie tej zgody.

Klikając przycisk Potwierdzam, wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie wyżej wymienionych technologii oraz potwierdzacie, że ustawienia przeglądarki są zgodne z Państwa preferencjami.

Radziwiłł: Po kampanii o królikach nowy portal o zdrowiu prokreacyjnym

Justyna Wojteczek

Nowy portal o zdrowiu prokreacyjnym zapowiedział – jako finał kampanii ze spotami o królikach – minister zdrowia Konstanty Radziwiłł.

Minister zdrowia Konstanty Radziwiłł. Fot. Marek Podmokły / Agencja Gazeta

Pytany w poniedziałek o kampanię spotów z królikami, która według resortu zdrowia ma przekonywać o zdrowym stylu życia w kontekście zdrowia prokreacyjnego, Radziwiłł powiedział o jej zwieńczeniu.

– Finałem tej kampanii będzie poważny portal informacyjny, który będzie mówił o różnych aspektach życia prokreacyjnego, o tym, co można i należy robić, by zwiększyć możliwości posiadania dzieci w przyszłości – wyjaśnił minister w telewizji wpolsce.pl. Dodał, że program o zdrowiu prokreacyjnym jest adresowany do ludzi młodych.

W jednym z filmików widać króliki na łące; lektor wypowiada następującą kwestię: „Kto jak kto, ale my króliki wiemy, jak zadbać o liczne potomstwo. Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze, dużo się ruszamy. Po drugie, zdrowo jemy. Po trzecie, nie stresujemy się, kiedy nie musimy. I po czwarte, nie używamy sobie. Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63”.

Spot kończy się słowami: „Wspieramy zdrowy styl życia. Ministerstwo Zdrowia”. W tle pojawia się logo Narodowego Programu Zdrowia.

Inny spot przestrzega przed „skakaniem z kwiatka na kwiatek”, bo można się „dokicać do lekarza, a nie 'kró-licznej' rodziny”.

Spoty mają być emitowane do końca roku w czasie największej oglądalności we wszystkich ogólnopolskich telewizjach.

Data utworzenia: 28.11.2017
Radziwiłł: Po kampanii o królikach nowy portal o zdrowiu prokreacyjnym Oceń:
Zobacz także

Zaprenumeruj newsletter

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Dziękujemy.

Ten adres email jest juz zapisany w naszej bazie, prosimy podać inny adres email.

Na ten adres email wysłaliśmy już wiadomość z linkiem aktywacyjnym, dziękujemy.

Wystąpił błąd, przepraszamy. Prosimy wypełnić formularz ponownie. W razie problemów prosimy o kontakt.

Jeżeli chcesz otrzymywać lokalne informacje zdrowotne podaj kod pocztowy

Nie, dziękuję.

Na co choruje system ochrony zdrowia

  • Pięć minut dla pacjenta
    Lekarze rodzinni mają na zbadanie jednego pacjenta średnio po kilka minut. Taka sytuacja rodzi frustracje po obu stronach – wśród chorych, bo chcieliby więcej uwagi, oraz wśród lekarzy, bo nie mogą jej pacjentom poświęcić.
  • Dlaczego pacjenci muszą czekać w kolejkach?
    Narodowy Fundusz Zdrowia wydaje rocznie na leczenie pacjentów ponad 60 mld zł. Ale ani te pieniądze, ani rozwiązania wprowadzane przez Ministerstwo Zdrowia – tzw. pakiet onkologiczny i pakiet kolejkowy – nie zmienią sytuacji. Dlaczego?