Jeśli regularnie trenujesz, nie rezygnuj z przekąski lub posiłku po ćwiczeniach. Intensywny wysiłek powoduje w Twoim organizmie m.in. zaburzenia gospodarki wodno-elektrolitowej, uszczuplenie lub wyczerpanie zasobów energetycznych, utratę białka, nagromadzenie produktów przemiany materii oraz zaburzenia równowagi kwasowo-zasadowej. Sportowcy, którzy mają zaplanowane treningi bądź starty na kolejnych kilka dni lub uczestniczą w rozgrywkach turniejowych muszą zwrócić szczególną uwagę na prawidłową powysiłkową regenerację.

Doradca Medyczny
  • Czy mój problem wymaga pilnej interwencji lekarskiej?
  • Czy i kiedy powinienem zgłosić się do lekarza?
  • Dokąd mam się udać?
+48

w dni powszednie od 8.00 do 18.00
Cena konsultacji 12 zł

Zaprenumeruj newsletter

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Dziękujemy.

Ten adres email jest juz zapisany w naszej bazie, prosimy podać inny adres email.

Na ten adres email wysłaliśmy już wiadomość z linkiem aktywacyjnym, dziękujemy.

Wystąpił błąd, przepraszamy. Prosimy wypełnić formularz ponownie. W razie problemów prosimy o kontakt.

Jeżeli chcesz otrzymywać lokalne informacje zdrowotne podaj kod pocztowy

Nie, dziękuję.
Zbiórka dla szpitali w Ukrainie!
Poradnik świadomego pacjenta