×
COVID-19: wiarygodne źródło wiedzy

Szanowni Państwo,

Medycyna Praktyczna wykorzystuje w swoich serwisach pliki cookies i inne pokrewne technologie. Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do Państwa potrzeb oraz do celów analitycznych i marketingowych. Korzystamy z cookies własnych oraz innych podmiotów – naszych partnerów biznesowych.

Ustawienia dotyczące cookies mogą Państwo zmienić samodzielnie, modyfikując ustawienia przeglądarki internetowej. Informacje dotyczące zmiany ustawień oraz szczegóły dotyczące wykorzystania wspomnianych technologii zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Korzystając z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie plików cookies i podobnych technologii, opisanych w Polityce Prywatności.

Państwa zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak może wpłynąć na komfort korzystania z naszych serwisów. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili, co jednak pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej na podstawie tej zgody.

Klikając przycisk Potwierdzam, wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie wyżej wymienionych technologii oraz potwierdzacie, że ustawienia przeglądarki są zgodne z Państwa preferencjami.

Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi

Fundacja OnkoCafe

O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach.

Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.

Problem tysięcy kobiet

Każdego roku diagnozę: „rak piersi” słyszy w Polsce 18,5 tysiąca kobiet . – Wbrew powszechnej opinii rak piersi nie jest rzadką chorobą starszych pań. Coraz częściej zapadają na niego kobiety młode i w sile wieku, które nawet nie spodziewały się, że ten problem może ich dotyczyć. Tak samo zresztą było w moim przypadku. Diagnozę „rak piersi” usłyszałam w dniu swoich 43. urodzin. W ramach kampanii „Różowy październik” chcemy budować świadomość prawdziwego oblicza raka piersi i zachęcić kobiety do zdrowego stylu życia, regularnych badań profilaktycznych, aktywnego i odpowiedzialnego stosowania zaleconej terapii i szukania wsparcia w codziennych zmaganiach z chorobą. Także, kiedy przybiera ona postać zaawansowaną, co staje się szczególnie trudne dla samej pacjentki, ale także dla jej bliskich – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.

Akcje specjalne

Fundacja OnkoCafe zaplanowała na tegoroczny październik szereg aktywności świadomościowych skierowanych do pań. Jak co roku, w ramach ogólnoświatowej akcji „Breast Cancer Awarensess Month” czyli miesiąca świadomości raka piersi, będą kontynuowane działania nakierowane na promocję profilaktyki i wsparcie zdiagnozowanych już i leczących się pacjentek. Przez cały październik trwać będzie akcja „1000 bezpłatnych badań USG dla 1000 kobiet w Polsce”, prowadzona przy wsparciu Fundacji Philips w ramach kampanii BreastFit (więcej informacji o tej akcji dostępnych jest na stronie http://breastfit.onkocafe.pl/1000-x-usg/). Jak każdego miesiąca, w ramach Fundacji będą kontynuowane online’owe grupy wsparcia a także indywidualne konsultacje z psychoonkologiem i dietetykiem. Nowością jest projekt prowadzony wspólnie z PURELLA SUPERFOODS.

Razem dla kobiet

– Z okazji kampanii „Różowy październik” przygotowaliśmy dedykowany, limitowany produkt z różową wstążką, ze sprzedaży którego przeznaczymy 5 procent na rzecz Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, a za Jej pośrednictwem na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi. Oprócz 5 procent środków uzyskanych ze sprzedaży produktów ze specjalnej serii postanowiliśmy na koniec października wspólnie z Ewą Chodakowską podwoić uzyskaną kwotę - wspólnie dołożymy od siebie aż drugie tyle! – mówi Artur Gajewski, Marketing Director w Purella i dodaje: – Mimo pojawiających się na świecie nowych możliwości diagnostyki i terapii, w Polsce wykrywalność, dostępność i warunki leczenia oraz rehabilitacji pacjentek z rakiem piersi wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Znaczenie ma każde działanie na rzecz wczesnej wykrywalności i lepszej terapii raka piersi, dlatego w kampanię włączamy się z prawdziwą przyjemnością i pełnym zaangażowaniem.

W akcji #PURELLAPOMAGA prowadzonej w ramach kampanii „Różowy październik” wezmą udział znane ambasadorki: Anna Starmach i Ewa Chodakowska, które będą mówić o problemie raka piersi i jego profilaktyce, aby przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej w tym obszarze.

Produkty PURELLASUPERFOODS z różową wstążką będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Rossmann, Carrefour, Auchan, FRAC oraz na stacjach Shell, Lotos i sklepach on-line: BeBIO, Purella, Frisco i Allegro.

– Tegoroczny październik jest niepowtarzalną okazją, by przy pysznych, zdrowych przekąskach, we wspaniałym gronie, porozmawiać o najważniejszych sprawach w życiu: zdrowiu naszym i bliskich nam kobiet. Warto się dowiedzieć, na jakie sygnały płynące z ciała powinnyśmy zwrócić szczególną uwagę oraz kiedy i gdzie wykonywać regularne badania profilaktyczne. Ta wiedza może uratować nasze życie i zdrowie. Serdecznie zapraszamy po szczegóły na stronę www.purellapomaga.pl – mówi Anna Kupiecka.

29.09.2020

Zachorowania w Polsce - aktualne dane

Doradca Medyczny
  • Czy mój problem wymaga pilnej interwencji lekarskiej?
  • Czy i kiedy powinienem zgłosić się do lekarza?
  • Dokąd mam się udać?

Zaprenumeruj newsletter

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Dziękujemy.

Ten adres email jest juz zapisany w naszej bazie, prosimy podać inny adres email.

Na ten adres email wysłaliśmy już wiadomość z linkiem aktywacyjnym, dziękujemy.

Wystąpił błąd, przepraszamy. Prosimy wypełnić formularz ponownie. W razie problemów prosimy o kontakt.

Jeżeli chcesz otrzymywać lokalne informacje zdrowotne podaj kod pocztowy

Nie, dziękuję.

Poradnik świadomego pacjenta

  • Jak pojechać do sanatorium?
    Czy można wybrać sobie miejsce, do którego chce się jechać i termin wyjazdu? Czy można wybrać sobie miejsce, do którego chce się jechać i termin wyjazdu? Czy można skorzystać z sanatorium bez zakwaterowania?
  • Jak długo ważna jest recepta w 2020?
    Pacjent, który otrzymał receptę od lekarza, musi pamiętać, że nie jest ważna bezterminowo. Każda recepta ma ściśle określony czas, w którym można ją zrealizować. Dotyczy to zarówno recepty w formie „papierowej”, jak i tzw. e-recepty.