Szanowni Państwo,

Medycyna Praktyczna wykorzystuje w swoich serwisach pliki cookies i inne pokrewne technologie. Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do Państwa potrzeb oraz do celów analitycznych i marketingowych. Korzystamy z cookies własnych oraz innych podmiotów – naszych partnerów biznesowych.

Ustawienia dotyczące cookies mogą Państwo zmienić samodzielnie, modyfikując ustawienia przeglądarki internetowej. Informacje dotyczące zmiany ustawień oraz szczegóły dotyczące wykorzystania wspomnianych technologii zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Korzystając z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie plików cookies i podobnych technologii, opisanych w Polityce Prywatności.

Państwa zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak może wpłynąć na komfort korzystania z naszych serwisów. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili, co jednak pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej na podstawie tej zgody.

Klikając przycisk Potwierdzam, wyrażacie Państwo zgodę na stosowanie wyżej wymienionych technologii oraz potwierdzacie, że ustawienia przeglądarki są zgodne z Państwa preferencjami.

O HIV i AIDS na Instagramie

PO

Edukatorki seksualne z Grupy Ponton stworzyły graficzną kampanię edukacyjną o HIV/AIDS, by szerzyć rzetelną oraz przystępną wiedzę na temat wirusa wśród młodzieży i młodych dorosłych. Akcja odbędzie się na Instagramie Grupy - @grupaponton oraz w przestrzeni publicznej, w której już niebawem zaroi się od wlepek prezentujących tematy związane z profilaktyką HIV.


Fot. pixabay.com

Akcja wystartuje w Walentynki i potrwa do końca kwietnia. W tym okresie co środę na Instagramie @grupaponton pojawiać się będzie nowa grafika ilustrująca jedno z zagadnień dotyczących HIV/AIDS wraz z wyczerpującym komentarzem edukatorki seksualnej podanym w prostej do zrozumienia, angażującej formie. Omówionych zostanie 10 niezwykle ważnych zagadnień, wokół których narosło wiele nieporozumień. Kampania rozwieje więc np. wątpliwości co do dróg zakażenia HIV, płynów zakaźnych, testowania w kierunku HIV w ciąży, tajemniczego skrótu N=N, długości życia z wirusem, prezerwatyw jako jedynego pewnego zabezpieczenia przed zakażeniem, profilaktyki poekspozycyjnej oraz wciąż żywego i szkodliwego mitu o tym, że komary przenoszą HIV.

„Wielkim atutem kampanii są grafiki wykonane przez młode, rozwijające się ilustratorki. Ich świeże, różnorodne estetyki nadają intrygującego tonu całej akcji i przemówią do młodych osób, co jest głównym celem naszej kampanii” – mówi Magda Falińska, kierująca kampanią w Grupie Ponton. – „Instagram Pontonu to bezpieczne miejsce do poszerzania swojej wiedzy, zadawania pytań oraz rozwiewania wątpliwości z zakresu edukacji seksualnej.

14.02.2019
Zobacz także

Zaprenumeruj newsletter

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Dziękujemy.

Ten adres email jest juz zapisany w naszej bazie, prosimy podać inny adres email.

Na ten adres email wysłaliśmy już wiadomość z linkiem aktywacyjnym, dziękujemy.

Wystąpił błąd, przepraszamy. Prosimy wypełnić formularz ponownie. W razie problemów prosimy o kontakt.

Jeżeli chcesz otrzymywać lokalne informacje zdrowotne podaj kod pocztowy

Nie, dziękuję.

Na co choruje system ochrony zdrowia

  • Pięć minut dla pacjenta
    Lekarze rodzinni mają na zbadanie jednego pacjenta średnio po kilka minut. Taka sytuacja rodzi frustracje po obu stronach – wśród chorych, bo chcieliby więcej uwagi, oraz wśród lekarzy, bo nie mogą jej pacjentom poświęcić.
  • Dlaczego pacjenci muszą czekać w kolejkach?
    Narodowy Fundusz Zdrowia wydaje rocznie na leczenie pacjentów ponad 60 mld zł. Ale ani te pieniądze, ani rozwiązania wprowadzane przez Ministerstwo Zdrowia – tzw. pakiet onkologiczny i pakiet kolejkowy – nie zmienią sytuacji. Dlaczego?