Zdalna recepcja
Zadbaj o pacjentów, którzy preferują rejestrację telefoniczną. Uruchom specjalny numer dla Twojego gabinetu lub przychodni, który będzie obsługiwany przez pracownika Medycyny Praktycznej i udostępnij go pacjentom. Wystarczy włączyć usługę, wybrać lokalizację, a system przydzieli placówce indywidualny numer z właściwym dla niej prefiksem. Na ten dodatkowy numer możesz przekierowywać rozmowy jeżeli główny numer Twojego gabinetu będzie zajęty lub nieczynny. Nasz pracownik natychmiast zidentyfikuje połączenie, zgłosi się jako Twoja zdalna recepcja w sposób, jaki podasz nam w aplikacji, i zapisze pacjenta na wizytę w Twoim terminarzu.
Zdalna recepcja będzie czynna w godzinach 8–20 przez 7 dni w tygodniu.
Koszt usługi zdalnej recepcji jest powiązany z liczbą terminów wizyt udostępnionych w kalendarzu i ponosi go gabinet lub przychodnia.
Zobacz więcej