Podgląd i kontrola terminarza

Wygląd terminarza w widoku Recepcja

  • W widoku Recepcja, w zakładce Lekarze i gabinety znajdują się grafiki wszystkich lekarzy/punktów szczepień, których terminarze zostały udostępnione w aplikacji, wraz z pełną informacją o wolnych terminach i umówionych wizytach.

  • W terminarzu domyślnie zaznaczone są najbliższe wolne terminy do poszczególnych lekarzy/punktów szczepień.
  • Przy każdym zarejestrowanym nazwisku pacjenta znajdują się jego dane kontaktowe oraz przyciski pozwalające np. odwołać wizytę, potwierdzić obecność.
  • Jeśli pacjent zarejestruje się on-line, przy jego nazwisku wyświetli się informacja, że rejestracji dokonano poza placówką.

Uwaga
Aby zobaczyć więcej dostępnych terminów, rozwiń listę Więcej wolnych terminów w grafiku wybranego lekarza/punktu szczepień.



do góry strony

Przeglądanie kart terminarza

  • Zaznacz zakładkę Lekarze i gabinety w widoku Recepcja.
  • Aby przeglądać archiwalne karty kalendarza lub umówić pacjenta na termin w dalszej przyszłości, należy wpisać w wyszukiwarce konkretną godzinę lub ustalić zakres za pomocą przycisków Od rana/Po południu, wybrać datę, klikając ikonę terminarza bądź za pomocą przycisków Poprzedni/Następny i wybrać termin.



do góry strony

Szczegóły wizyty


  • Wybierz zarejestrowanego pacjenta w zakładce Lekarze i gabinety w widoku Recepcja.
  • Kliknięcie ikony "i" przy umówionym terminie wyświetla okno, w którym znajdują się szczegółowe dane dotyczące umówionej wizyty oraz przyciski umożliwiające:
    – uaktualnienie danych pacjenta i informacji dla lekarza
    – przeniesienie wizyty (przed kolejnym terminem system wysyła do pacjenta przypomnienie o wizycie)
    – odwołanie wizyty (wiąże się z automatycznym wysłaniem e-maila do pacjenta o odwołaniu wizyty)
    – oznaczenie dla lekarza „Przyjmij pacjenta” (informuje, że pacjent przyszedł na wizytę; jeśli pacjent rejestrował się on-line, pozwala na potwierdzenie danych istniejącego w bazie pacjenta lub dodanie nowego)
    – potwierdzenie wizyty (jeśli pacjent potwierdził wizytę, np. telefonicznie przed wysłaniem przypomnienia)
    – wysłanie do pacjenta przypomnienia o wizycie e-mail/SMS.

    Jeśli przypomnienia są włączone, w dodatkowych informacjach w oknie szczegółów znajduje się komunikat o statusie przypomnienia.


do góry strony

Wygląd terminarza w widoku Wolne terminy

Wygląd terminarza w widoku Wolne terminy jest identyczny dla wszystkich użytkowników.


do góry strony

mp.pl-rejestracja

Uruchom program

Pomoc techniczna i aktywacja

tel.: +48 12 293 40 08
poniedziałek–czwartek, w godz. 8.00–18.00
piątek, w godz. 8.00–17.00
e-mail: empendium@mp.pl