- Wygląd terminarza w widoku Recepcja
- Przeglądanie kart terminarza
- Szczegóły wizyty
- Wygląd terminarza w widoku Wolne terminy
Wygląd terminarza w widoku Recepcja
- W widoku Recepcja, w zakładce Lekarze i gabinety znajdują się grafiki wszystkich lekarzy/punktów szczepień, których terminarze zostały udostępnione w aplikacji, wraz z pełną informacją o wolnych terminach i umówionych wizytach.
- W terminarzu domyślnie zaznaczone są najbliższe wolne terminy do poszczególnych lekarzy/punktów szczepień.
- Przy każdym zarejestrowanym nazwisku pacjenta znajdują się jego dane kontaktowe oraz przyciski pozwalające np. odwołać wizytę, potwierdzić obecność.
- Jeśli pacjent zarejestruje się on-line, przy jego nazwisku wyświetli się informacja, że rejestracji dokonano poza placówką.
Uwaga
Aby zobaczyć więcej dostępnych terminów, rozwiń listę Więcej wolnych terminów w grafiku wybranego lekarza/punktu szczepień.
do góry strony
Przeglądanie kart terminarza
- Zaznacz zakładkę Lekarze i gabinety w widoku Recepcja.
- Aby przeglądać archiwalne karty kalendarza lub umówić pacjenta na termin w dalszej przyszłości, należy wpisać w wyszukiwarce konkretną godzinę lub ustalić zakres za pomocą przycisków Od rana/Po południu, wybrać datę, klikając ikonę terminarza bądź za pomocą przycisków Poprzedni/Następny i wybrać termin.
do góry strony
Szczegóły wizyty
- Wybierz zarejestrowanego pacjenta w zakładce Lekarze i gabinety w widoku Recepcja.
- Kliknięcie ikony "i" przy umówionym terminie wyświetla okno, w którym znajdują się szczegółowe dane dotyczące umówionej wizyty oraz przyciski umożliwiające:
– uaktualnienie danych pacjenta i informacji dla lekarza
– przeniesienie wizyty (przed kolejnym terminem system wysyła do pacjenta przypomnienie o wizycie)
– odwołanie wizyty (wiąże się z automatycznym wysłaniem e-maila do pacjenta o odwołaniu wizyty)
– oznaczenie dla lekarza „Przyjmij pacjenta” (informuje, że pacjent przyszedł na wizytę; jeśli pacjent rejestrował się on-line, pozwala na potwierdzenie danych istniejącego w bazie pacjenta lub dodanie nowego)
– potwierdzenie wizyty (jeśli pacjent potwierdził wizytę, np. telefonicznie przed wysłaniem przypomnienia)
– wysłanie do pacjenta przypomnienia o wizycie e-mail/SMS.
Jeśli przypomnienia są włączone, w dodatkowych informacjach w oknie szczegółów znajduje się komunikat o statusie przypomnienia.
do góry strony
Wygląd terminarza w widoku Wolne terminy
Wygląd terminarza w widoku Wolne terminy jest identyczny dla wszystkich użytkowników.do góry strony