Wysyłanie przypomnień
- W widoku Recepcja w górnej części strony wyświetla się informacja, jakie przypomnienia zostały włączone podczas konfiguracji placówki i czy są aktywne.
- Przed zbliżającą się wizytą system wysyła automatycznie przypomnienie e-mail i SMS (jeśli placówka wykupiła pakiet powiadomień SMS) o wizycie dla pacjenta tyle dni przed wizytą, ile określił Zarządca w aplikacji podczas konfiguracji.
- Automatyczne przypomnienia wysyłane są w godzinach 8.00–10.00
- Jeżeli wizyta zostanie zarejestrowana później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, automatyczne przypomnienie nie zostanie wysłane.
- Recepcjonista może ręcznie wysłać przypomnienia e-mail/SMS do pacjentów zapisanych do wybranego lekarza (zbiorczo lub osobno dla każdego pacjenta, przechodząc do szczegółow wizyty) o dowolnej godzinie.
- Informacja o tym, czy przypomnienia dla konkretnej wizyty zostały wysłane, znajduje się w widoku Recepcja przy umówionych terminach pacjentów i w szczegółach wizyty.
- Jeśli pacjent potwierdzi wizytę przed wysłaniem przypomnienia i zostanie to odnotowane przez pracownika przyciskiem oznaczającym potwierdzenie wizyty, przypomnienie nie zostanie wysłane.
do góry strony
Odwoływanie wizyt
- Odwołanie wizyty przez pacjenta za pomocą e-maila/SMS-a powoduje automatycznie zwolnienie terminu.
- W widoku Recepcja w zakładce Lekarze i gabinety Recepcjonista może ręcznie odwołać wizytę pacjenta, klikając ikonę kosza przy umówionym dla niego terminie lub w szczegółach wizyty.
do góry strony