Wysyłanie przypomnień i odwoływanie wizyt

Wysyłanie przypomnień

  • W widoku Recepcja w górnej części strony wyświetla się informacja, jakie przypomnienia zostały włączone podczas konfiguracji placówki i czy są aktywne.
  • Przed zbliżającą się wizytą system wysyła automatycznie przypomnienie e-mail i SMS (jeśli placówka wykupiła pakiet powiadomień SMS) o wizycie dla pacjenta tyle dni przed wizytą, ile określił Zarządca w aplikacji podczas konfiguracji.
  • Automatyczne przypomnienia wysyłane są w godzinach 8.00–10.00
  • Jeżeli wizyta zostanie zarejestrowana później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, automatyczne przypomnienie nie zostanie wysłane.
  • Recepcjonista może ręcznie wysłać przypomnienia e-mail/SMS do pacjentów zapisanych do wybranego lekarza (zbiorczo lub osobno dla każdego pacjenta, przechodząc do szczegółow wizyty) o dowolnej godzinie.

  • Informacja o tym, czy przypomnienia dla konkretnej wizyty zostały wysłane, znajduje się w widoku Recepcja przy umówionych terminach pacjentów i w szczegółach wizyty.

  • Jeśli pacjent potwierdzi wizytę przed wysłaniem przypomnienia i zostanie to odnotowane przez pracownika przyciskiem oznaczającym potwierdzenie wizyty, przypomnienie nie zostanie wysłane.



do góry strony

Odwoływanie wizyt

  • Odwołanie wizyty przez pacjenta za pomocą e-maila/SMS-a powoduje automatycznie zwolnienie terminu.
  • W widoku Recepcja w zakładce Lekarze i gabinety Recepcjonista może ręcznie odwołać wizytę pacjenta, klikając ikonę kosza przy umówionym dla niego terminie lub w szczegółach wizyty.



do góry strony

mp.pl-rejestracja

Uruchom program

Pomoc techniczna i aktywacja

tel.: +48 12 293 40 08
poniedziałek–czwartek, w godz. 8.00–18.00
piątek, w godz. 8.00–17.00
e-mail: empendium@mp.pl