Strona dotyczy programu eMPendium edm beta, który przestał być rozwijany. Zalecamy przejście do nowszej wersji programu eMPendium edm

Personel

Aby wyświetlić listę wszystkich aktualnie zatrudnionych pracowników, kliknij na ikonę Personel w menu Konfiguracja.


Funkcja ta pozwala na zarządzanie przez administratora danymi członków personelu.
W przypadku pierwszej konfiguracji programu zdefiniowany jest wyłącznie administrator.

Dodawanie nowego pracownika

do góry strony
Aby dodać nowego pracownika, otwórz okno Personel dostępne w zakładce Konfiguracja.
Następnie kliknij na znak widoczny z lewej stronie okna Personel.


W ramach dalszych czynności postępuj zgodnie z instrukcjami kreatora konfiguracji nowego pracownika.

W pierwszym kroku określ rolę dla nowego pracownika spośród dostępnych na liście (lekarz, pielęgniarka, położna, recepcjonistka, kierownik/właściciel). Wybór roli określa zakres uprawnień dla użytkownika podczas pracy z programem.


Pozostałe dane dotyczące nowego członka personelu uzupełnij zgodnie z oknem Moje dane.


Przejdź do rozdziału Moje dane.

Edycja danych pracownika

do góry strony

Aby edytować dane istniejących już członków personelu, zaznacz nazwisko pracownika w oknie Personel i rozpocznij edycję za pomocą przycisku Edytuj, który znajduje się z prawej strony okna.


Po kliknięciu na przycisk Edytuj wyświetlany jest panel danych użytkownika, identycznie jak w oknie Moje dane:

Pomoc techniczna i aktywacja

tel.: +48 12 293 40 08
poniedziałek–czwartek, w godz. 8.00–18.00
piątek, w godz. 8.00–17.00
e-mail: empendium@mp.pl