- Aby korzystać z aplikacji internetowej mp.pl-rejestracja, konieczne jest posiadanie konta w portalu mp.pl oraz utworzenie profilu placówki w serwisie placowki.mp.pl.
- Jeśli nie masz konta, przejdź na stronę mp.pl i załóż konto w portalu Medycyny Praktycznej.
- Jeżeli nie masz jeszcze profilu w serwisie placowki.mp.pl – załóż bezpłatny profil gabinetu lub przychodni. Jest to konieczne, aby rozpocząć pracę z aplikacją internetową mp.pl-rejestracja.
- Zaznacz w menu bocznym Edytuj placówki.
- Zaznacz przycisk Dodaj nową placówkę, jeśli nie ma placówki w bazie.
- W nowym oknie uzupełnij dane placówki.
- Zaznacz prośbę o nadanie uprawnień edycyjnych na końcu formularza. Dzięki temu uzyskasz uprawnienia administratora placówki oraz funkcję Zarządcy w aplikacji mp.pl-rejestracja. Następnie wyślij zgłoszenie.
Tylko użytkownik z uprawnieniami administratora może uruchomić aplikację mp.pl-rejestracja dla placówki.
- Po weryfikacji danych otrzymasz wiadomość e-mail o utworzeniu placówki w bazie MP, do której będzie można wprowadzić dodatkowe informacje.
Sprawdź, jak udostępnić terminarz w aplikacji mp.pl-rejestracja.