Rejestracja pacjenta

Rejestracja w Terminarzu

do góry strony
  • W widoku Terminarz kliknij dostępny termin.
  • W nowym oknie wprowadź dane pacjenta lub przejdź do listy wszystkich pacjentów, klikając ikonę obok pola wyszukiwarki.
  • Wybierz nazwisko pacjenta, program wyświetli jego dane osobowe z możliwością zweryfikowania statusu ubezpieczenia.
  • Możesz sprawdzić przysługujące pacjentowi pakiety oraz przypisać mu istniejące w programie lub dodać usługę, która będzie realizowana podczas wizyty, identycznie, jak w kartotece pacjenta (należy odznaczyć status Zrealizowana).
    Przejdź do kartoteki pacjenta.
  • Możesz przejść do katoteki pacjenta i sprawdzić jego dane – dane są dostępne w zależności od posiadanych uprawnień, kliknij Przejdź do kartoteki.
  • Aby umówić wizytę, kliknij Dalej, zaznaczony termin w terminarzu będzie oznaczony jako zarezerwowany przez lekarza do momentu zakończenia procesu rejestracji.
  • Określ cel wizyty. W tym miejscu możesz zmienić domyślny czas trwania wizyty lub przenieść ją na późniejszy termin.
  • W oknie podsumowania sprawdź dane, możesz wpisać komentarz przydatny lekarzowi podczas wizyty i kliknij Zakończ.
  • Termin będzie dostępny w panelu bocznym lekarza.

Rejestracja z poziomu kartoteki

do góry strony

Umawianie wizyty

  • W widoku Gabinet wyszukaj pacjenta za pomocą wyszukiwarki lub pełnej listy pacjentów.
  • Kliknij przycisk Umów w prawym dolnym rogu strony.
  • Program przekieruje Cię do widoku Terminarza.
  • W bocznej części okna wyświetli się wizytówka pacjenta do umówienia wizyty:

    • kliknij dostępny termin
    • w nowym oknie rejestracyjnym możesz sprawdzić dane pacjenta, dodać usługę, która będzie realizowana podczas wizyty identycznie, jak w kartotece pacjenta (należy odznaczyć status Zrealizowana), następnie kliknij Dalej
    • określ cel wizyty
    • w oknie podsumowania sprawdź dane, możesz wpisać komentarz przydatny lekarzowi podczas wizyty i kliknij Zakończ.
  • Kliknij Powrót, aby powrócić do ekranu z podstawowymi danymi pacjenta.
  • Termin będzie widoczny w panelu bocznym lekarza.

Rejestracja i przygotowanie wizyty do realizacji

  • Wyszukaj pacjenta w bazie pacjentów – widok Gabinet.
  • Kliknij przycisk Przyjmij.
  • W nowym oknie wprowadź nazwisko lekarza, który będzie prowadził wizytę, i komórkę.
  • Wybierz rodzaj świadczenia.
    (W tym miejscu możesz sprawdzić dane pacjenta, dodać usługę, która będzie realizowana podczas wizyty identycznie, jak w kartotece pacjenta – należy odznaczyć status Zrealizowana.)
  • Zaznacz przycisk Przyjmij pacjenta.
  • Termin będzie widoczny w panelu bocznym lekarza jako oczekujący na realizację.

Rejestracja podczas wizyty

do góry strony
  • Kliknij przycisk Informacje o pacjencie w górnej części okna wizyty, zaznacz przycisk Umów i postępuj jak podczas umawiania wizyty z poziomu kartoteki.

Pomoc techniczna i aktywacja

tel.: +48 12 293 40 08
poniedziałek–czwartek, w godz. 8.00–18.00
piątek, w godz. 8.00–17.00
e-mail: empendium@mp.pl