Odwoływanie wizyt
do góry strony- Aby odwołać wizytę, skontaktuj się z pacjentem i zaznacz opcję Odwołaj.
- W nowym oknie podaj przyczynę odwołania zdarzenia i zatwierdź.
Zmiana terminu wizyty
do góry strony- Aby zmienić termin wizyty, skontaktuj się z pacjentem i zaznacz opcję Przenieś termin.
- Termin wyświetli się w prawym dolnym rogu w oknie dialogowym (jako termin do obsłużenia).
- Znajdź wolny termin w grafiku lekarza i kliknij, aby przenieść na ten termin wizytę pacjenta.
- Terminy on-line możesz przenosić jedynie w ramach grafiku on-line.
Przenoszenie wizyty poza grafik
do góry strony- Aby przenieść termin poza godziny przyjęć, zaznacz opcję Przenieś poza godziny.
- Termin zostanie przeniesiony poza godziny w tym samym dniu, co jest sygnalizowane pojawieniem się w górnej części terminarza pod nazwiskiem lekarza liczby wizyt spoza grafiku.
- Nie można przenieść wizyty on-line poza grafik.
Przygotowanie wizyty do realizacji
do góry stronyGrafik lokalny
- Aby poinformować lekarza o obecności pacjenta i przygotować wizytę do rozpoczęcia, zaznacz opcję Przyjmij pacjenta.
- W nowym oknie sprawdź szczegóły dotyczące pacjenta i określ typ wizyty.
- Możesz wprowadzić komentarz dla lekarza, sprawdzić ubezpieczenie pacjenta.
- Zaznacz Przyjmij pacjenta.
- Termin będzie widoczny w panelu bocznym lekarza jako oczekujący na realizację.
Grafik on-line
- Zaznacz opcję Przyjmij pacjenta.
- Jeżeli pacjent istnieje w bazie programu, w kolejnym oknie program powiąże pacjenta z danymi w bazie (możesz odznaczyć powiązanie i dodać pacjenta do listy).
- Jeżeli wprowadzisz zmiany w danych pacjenta on-line, konieczne będzie dodanie pacjenta do bazy za pomocą przycisku Dodawanie pacjenta.
- Jeżeli pacjent nie istnieje w programie w bazie pacjentów, konieczne będzie wprowadzenie go do programu.
- Przejdź dalej i kontynuuj.
Kartoteka pacjenta
do góry strony- Aby przejść do kartoteki pacjenta, zaznacz opcję Kartoteka pacjenta.
- Jeżeli masz uprawnienia lekarza, z tego miejsca możesz rozpocząć wizytę, klikając przycisk Rozpocznij.
Statusy zarejestrowanych zdarzeń
do góry strony- Statusy zdarzeń w terminarzu oznaczane są w grafiku lokalnym kolorami:
- wizyta zaplanowana – kolor szary
- wizyta w przygotowaniu (oczekująca) – kolor błękitny
- wizyta trwająca – kolor fioletowy
- wizyta zrealizowana – kolor zielony
- wizyta anulowana – kolor żółty.
- Statusy zdarzeń w grafiku on-line:
- wizyta zaplanowana – kolor szary
- wizyta w przygotowaniu (oczekująca) – kolor błękitny.