Opcje zarejestrowanego zdarzenia

W grafiku znajdującym się w widoku Terminarz kliknij wybrane zdarzenie i w oknie Informacja o zdarzeniu wybierz jedną z dostępnych opcji.

Odwoływanie wizyt

do góry strony
  • Aby odwołać wizytę, skontaktuj się z pacjentem i zaznacz opcję Odwołaj.
  • W nowym oknie podaj przyczynę odwołania zdarzenia i zatwierdź.

Zmiana terminu wizyty

do góry strony
  • Aby zmienić termin wizyty, skontaktuj się z pacjentem i zaznacz opcję Przenieś termin.
  • Termin wyświetli się w prawym dolnym rogu w oknie dialogowym (jako termin do obsłużenia).
  • Znajdź wolny termin w grafiku lekarza i kliknij, aby przenieść na ten termin wizytę pacjenta.
  • Terminy on-line możesz przenosić jedynie w ramach grafiku on-line.

Przenoszenie wizyty poza grafik

do góry strony
  • Aby przenieść termin poza godziny przyjęć, zaznacz opcję Przenieś poza godziny.
  • Termin zostanie przeniesiony poza godziny w tym samym dniu, co jest sygnalizowane pojawieniem się w górnej części terminarza pod nazwiskiem lekarza liczby wizyt spoza grafiku.
  • Nie można przenieść wizyty on-line poza grafik.

Przygotowanie wizyty do realizacji

do góry strony

Grafik lokalny

  • Aby poinformować lekarza o obecności pacjenta i przygotować wizytę do rozpoczęcia, zaznacz opcję Przyjmij pacjenta.
  • W nowym oknie sprawdź szczegóły dotyczące pacjenta i określ typ wizyty.
  • Możesz wprowadzić komentarz dla lekarza, sprawdzić ubezpieczenie pacjenta.
  • Zaznacz Przyjmij pacjenta.
  • Termin będzie widoczny w panelu bocznym lekarza jako oczekujący na realizację.

Grafik on-line

  • Zaznacz opcję Przyjmij pacjenta.
  • Jeżeli pacjent istnieje w bazie programu, w kolejnym oknie program powiąże pacjenta z danymi w bazie (możesz odznaczyć powiązanie i dodać pacjenta do listy).
  • Jeżeli wprowadzisz zmiany w danych pacjenta on-line, konieczne będzie dodanie pacjenta do bazy za pomocą przycisku Dodawanie pacjenta.
  • Jeżeli pacjent nie istnieje w programie w bazie pacjentów, konieczne będzie wprowadzenie go do programu.
  • Przejdź dalej i kontynuuj.

Kartoteka pacjenta

do góry strony
  • Aby przejść do kartoteki pacjenta, zaznacz opcję Kartoteka pacjenta.
  • Jeżeli masz uprawnienia lekarza, z tego miejsca możesz rozpocząć wizytę, klikając przycisk Rozpocznij.

Statusy zarejestrowanych zdarzeń

do góry strony
  • Statusy zdarzeń w terminarzu oznaczane są w grafiku lokalnym kolorami:
    • wizyta zaplanowana – kolor szary
    • wizyta w przygotowaniu (oczekująca) – kolor błękitny
    • wizyta trwająca – kolor fioletowy
    • wizyta zrealizowana – kolor zielony
    • wizyta anulowana – kolor żółty.
  • Statusy zdarzeń w grafiku on-line:
    • wizyta zaplanowana – kolor szary
    • wizyta w przygotowaniu (oczekująca) – kolor błękitny.

Pomoc techniczna i aktywacja

tel.: +48 12 293 40 08
poniedziałek–piątek, w godz. 9.00–17.00
e-mail: empendium@mp.pl