Zakończenie wizyty

Okno Zakończ wizytę składa się z podsumowania wizyty zawierającego wszystkie treści wprowadzone podczas wizyty lekarskiej oraz części, w której dostępne są zaznaczone domyślnie czynności (opcje) konieczne do zakończenia wizyty.

Podsumowanie

do góry strony
  • Okno podsumowania znajduje się z prawej strony ekranu i składa się z wykorzystanych elementów wizyty wraz z wprowadzoną treścią i wystawionymi lub dodanymi dokumentami.
  • Możesz przeglądać dokumenty dołączone podczas wizyty.
    Jeżeli w wizycie dodano dokument:
    • aby pobrać – kliknij dokument w lewym dolnym rogu załącznika
    • aby wyświetlić w oknie podglądu – kliknij załącznik, plik wyświetli się w oknie przeglądarki lub za pomocą wybranej aplikacji (możesz skorzystać z dostępnych opcji, np. Drukuj).
  • Możesz przeglądać dokumenty wystawione podczas wizyty.
    Jeżeli w wizycie wystawiono dokument, możesz przejść do szczegółów dokumentu. W tym celu kliknij nazwę dokumentu. W nowym oknie znajdziesz opcje:
    • Popraw dokument – w oknie dokumentu wprowadź zmiany, podaj przyczynę/źródło zmian i zapisz
    • Wycofaj – w nowym oknie podaj przyczynę/źródło zmian i kliknij Potwierdź (dokument pozostanie w dokumentacji, ale zostanie wykreślony)
    • Podgląd wydruku (możesz dopasować widok druku za pomocą właściwych ikon w lewym górnym rogu okna)
    • Drukuj.

Opcje

do góry strony
  • Z lewej strony okna podsumowania wyświetlają się dostępne opcje dotyczące wystawionych pacjentowi podczas wizyty dokumentów:
    • dla dokumentów wydrukowanych podczas wizyty: Drukuj, Nic nie rób – domyślnie zaznaczono Nic nie rób.
    • dla dokumentów, które nie zostały wydrukowane podczas wizyty lub zostały zapisane jako szkic: Zatwierdź i drukuj, Zatwierdź bez drukowania, Usuń – domyślnie zaznaczono Zatwierdź i drukuj.
  • Możesz wydrukować dokumentację z wizyty lub kartotekę pacjenta, zaznaczając odpowiednie checkboxy.
  • Aby wrócić do wizyty, kliknij Powrót.
  • Aby zakończyć wizytę, kliknij przycisk Tak, zatwierdź wizytę – jeżeli zaznaczono opcję drukowania dla poszczególnych dokumentów, zostaną one przesłane do drukarki, a wizyta zakończona.
  • Jeżeli w strukturze placówki zaznaczono opcję raportowania zdarzeń medycznych do Systemu P1, po zakończeniu wizyty dane zdarzenia medycznego zostaną automatycznie przesłane do P1.
Uwaga!
  • Błąd podczas wysyłania zdarzenia program wyświetli na pasku w dolnej części ekranu oraz w wiadomościach systemowych wyświetlanych Użytkownikowi po uruchomieniu programu.
  • Aby wysłać dane ponownie, edytuj wizytę, poprawiając ewentualne błędy – zakończenie edytowanej wizyty zaraportuje dane do Systemu P1.
  • W celu usunięcia zdarzenia medycznego wystarczy anulować wizytę.
  • Jeżeli chcesz sprawdzić czy program wysłał bezbłędnie wszystkie zdarzenia medyczne, przejdź do Ustawień Użytkownika i kliknij opcję Zdarzenie Medyczne.