Opis kartoteki

Dostęp do kartoteki pacjenta

do góry strony
  • Dostęp do kartoteki pacjenta jest możliwy:
    • z podstawowej karty pacjenta – po wyszukaniu danych pacjenta kliknij ikonę Kartoteka pacjenta w dolnej części okna
    • z widoku z pełną listą pacjentów, do której możesz przejść, zaznaczając ikonę listy obok wyszukiwarki – po zaznaczeniu nazwiska pacjenta kliknij przycisk Kartoteka pacjenta
    • w czasie wizyty (z okna wizyty pacjenta) – kliknij przycisk Informacje o pacjencie w prawym górnym rogu okna wizyty i przejdź do kartoteki (kartoteka wyświetli się w nowym oknie)
    • po wyszukaniu wizyty pacjenta w widoku Wizyty – w oknie podglądu wizyty pacjenta kliknij Kartoteka pacjenta.

Opcje kartoteki

do góry strony
W kartotece znajdują się wszystkie dane pacjenta. Przejdź do kartoteki pacjenta.
W widoku kartoteki możesz:
  • Edytować dane pacjentów
    • dodając treść wprowadzoną w polu wyszukiwarki za pomocą przycisku +, np. uczulenia
    • dodając elementy za pomocą przycisków Dodaj/Wprowadź/Oznacz
    • w szczegółach formularza z danymi, który pojawia się po kliknięciu na podświetlone elementy (np. Dane osobowe pacjenta)
    • usuwając dane za pomocą ikony kosza znajdującej się przy wpisach, które można edytować.
    • Każda zmiana w kartotece wiąże się z podaniem przyczyny i źródła zmiany. Podana przyczyna zmiany będzie wyświetlana dla danego elementu jako domyślna.
  • Dezaktywować pacjenta – kliknij przycisk dezaktywacji w danych osobowych.
  • Filtrować dane pacjentów – wpisz element kartoteki w polu wyszukiwarki w lewej części ekranu.
  • Dostosować element do potrzeb za pomocą przycisków, które pojawią się w prawym górnym rogu elementu, po wskazaniu na niego kursorem. Możesz:
    • wygasić element za pomocą przycisku x (aby przywrócić element, kliknij na wygaszoną nazwę elementu w bocznym menu)

    • powiększyć element za pomocą przycisku lupy
    • przesunąć element w inne miejsce za pomocą przycisku +
  • W dolnej części kartoteki znajdują się przyciski umożliwiające wydruk kartoteki lub sprawdzenie rejestru zmian bądź historii dostępu do danych pacjenta.
  • System rejestruje rodzaj zmiany, czas zmiany, dane osoby dokonującej zmiany – aby wyświetlić szczegóły, zaznacz zmianę w prawej części ekranu.
    Jeżeli chcesz zapisać plik ze zmianami, kliknij przycisk Zapisz do pliku w dolnej części okna rejestru. Rejestr zostanie zapisany w formie pliku w wybranym folderze w komputerze.