Uruchomienie listy oczekujących umożliwia zapisanie na nią pacjenta w sytuacji, gdy brak wolnych terminów w terminarzu punktu szczepień.
- Zapisać pacjenta na listę może osoba z uprawnieniami Recepcjonisty w zakładce Lista oczekujących na szczepienie w Panelu Recepcji i w tym miejscu umówić go na termin, który zostanie dodany do terminarza.
- Włączona lista jest domyślnie udostępniona pacjentom, którzy podczas samodzielnego rejestrowania się on-line będą mieli możliwość zapisania na nią, gdy wszystkie terminy na szczepienie będą zarezerwowane.
- Kliknij przycisk Uruchom Listę Oczekujących
- Ustal pojemność listy (domyślnie zdefiniowano 500 miejsc)
- Jeżeli chcesz ukryć listę przed pacjentami, zaznacz opcję Niewidoczna dla pacjentów, wówczas tylko osoba z uprawnieniami Recepcjonisty będzie mogła zapisać pacjentów na listę.
- Włączenie listy oczekujących umożliwia skorzystanie z opcji inteligentnej listy oczekujących. Dzięki włączeniu tej listy, program będzie automatycznie sugerował zwolnione terminy szczepień pacjentom z listy.
Aby z niej korzystać, niezbędny jest zakupiony pakiet sms, który można nabyć w zakładce Przypomnienia.- Liczba osób na liście nie powinna być większa od liczby pozostałych sms-ów w pakiecie. Jeżeli zabraknie sms-ów w pakiecie, program przestanie proponować automatycznie wolne terminy pacjentom z listy.
- W celu zabezpieczenia placówki przed sytuacją, gdy pacjent notorycznie odrzuca proponowany termin, można ustalić limit odrzuceń dla pojedynczego pacjenta.
- Aby zarejestrować wszystkich pacjentów z listy na udostępnione terminy, trzeba kliknąć przycisk Przenieś pacjentów z listy na dostępne terminy (dostępny w Panelu Zarządcy i Recepcji), dzięki temu pacjenci otrzymają powiadomienia SMS o terminie.
Po pojawieniu się terminów, lista zaproponuje je tylu pacjentom, ile jest sms-ów w pakiecie.
Uwaga
Liczba wysłanych wiadomości w zakładce Przypomnienia nie obejmuje wysłanych wiadomości sms z poziomu listy oczekujących, wyświetla natomiast liczbę pozostałych sms-ów z uwzględnieniem tych wysłanych z poziomu listy.
Więcej o rejestracji pacjenta i korzystaniu przez pracowników rejestrujących wizyty z listy znajduje się w Panelu Recepcja.