Nowe media a relacje międzyludzkie
Jak nowe media wpływają na relacje międzyludzkie? Kiedy mają korzystny wpływ na te relacje, a kiedy szkodliwy? Mówi dr hab. Maciej Pilecki.
Jak nowe media wpływają na relacje międzyludzkie? Kiedy mają korzystny wpływ na te relacje, a kiedy szkodliwy? Mówi dr hab. Maciej Pilecki.
Zapraszamy do obejrzenia wykładu Magdaleny Mikulskiej z Puckiego Hospicjum pw. Św. Ojca Pio.
Na co szczególnie powinni zwracać uwagę ratownicy medyczni podczas pierwszego kontaktu z pacjentem w domu, miejscu pracy lub w miejscu publicznym? - na pytanie odpowiada dr n. hum. Małgorzata Majewska z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Zapraszamy do obejrzenia wykładu lek. Martyny Borowczyk z Poznania.
Jak przekazywać informacje pacjentowi o sposobie leczenia? Zapraszamy do obejrzenia scenek prezentujących lekarza, który tłumaczy pacjentowi przebieg zabiegu bronchoskopii oraz przeczytania komentarzy dr Anny Ratajskiej i mgr Agnieszki Woźniewicz z Centrum Komunikacji Klinicznej.
Jak rozmawiać z pacjentami, którzy wiedzą lepiej? Jak reagować, gdy pacjenci powołują się na informacje uzyskane z mediów społecznościowych? Zapraszamy do obejrzenia filmu i przeczytania komentarza dr. Tomasza Sobierajskiego.
Jak rozmawiać z pacjentami, którzy w dobie Internetu sami wybierają dla siebie sposób leczenia? Zapraszamy do obejrzenia filmu i przeczytania komentarzy dr Anny Ratajskiej i mgr Agnieszki Woźniewicz z Centrum Komunikacji Klinicznej.
Jaką zastosować strategię w obliczu potencjalnego konfliktu? Zapraszamy do obejrzenia filmu i przeczytania komentarzy dr Anny Ratajskiej i mgr Agnieszki Woźniewicz z Centrum Komunikacji Klinicznej.
Jak rozmawiać z pacjentem, który sam proponuje rodzaj leczenia? Zapraszamy do obejrzenia filmu i przeczytania komentarzy dr Anny Ratajskiej i mgr Agnieszki Woźniewicz z Centrum Komunikacji Klinicznej.
To Wy w komunikacji z pacjentem rozdajecie karty i to od Was najczęściej zależy, jak przebiegnie wizyta w gabinecie
Udana komunikacja lekarz – pacjent jest niezbędna dla uzyskania dobrych wyników opieki zdrowotnej i pozytywnie wpływa na zrozumienie wskazówek lekarza przez pacjenta, jego satysfakcję oraz stosowanie się do zalecanego leczenia
Zadaj pytanie ekspertowi, przyślij ciekawy przypadek,
zgłoś absurd, zaproponuj temat dziennikarzom.
Pomóż redagować portal.
Pomóż usprawnić system ochrony zdrowia.