Postępowanie w zaburzeniach tarczycy wywołanych przez jodowe środki kontrastowe

14.04.2022
dr n. med. Ewa Płaczkiewicz-Jankowska1, prof. dr hab. n. med. Tomasz Bednarczuk2
1 Polski Instytut Evidence Based Medicine w Krakowie
2 Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii, Warszawski Uniwersytet Medyczny

Wybrane treści dla pacjenta
  • Niedoczynność przysadki
  • Choroba Hashimoto - co to, objawy, badania, leczenie
  • Tomografia płuc
  • Tomografia komputerowa klatki piersiowej
  • Dieta i suplementacja w chorobie Hashimoto
  • Niedoczynność tarczycy
  • Tomografia komputerowa i rezonans magnetyczny w okulistyce
  • Tomografia komputerowa
  • Choroba Gravesa i Basedowa: przyczyny, objawy, dieta i leczenie
  • Nadczynność tarczycy w ciąży

Napisz do nas

Zadaj pytanie ekspertowi, przyślij ciekawy przypadek, zgłoś absurd, zaproponuj temat dziennikarzom.
Pomóż redagować portal.
Pomóż usprawnić system ochrony zdrowia.