Artykuły i wytyczne

Artykuły przeglądowe więcej

Artykuły specjalne i opinie więcej

  • Brak empatii i naruszenie wszelkich zasad etycznych
    Tak można podsumować wykorzystanie wizerunku zmarłego młodego mężczyzny w celu kwestionowania bezpieczeństwa szczepień przeciwko COVID-19. Bez zgody rodziny upubliczniono wrażliwe dane i zdjęcie zmarłego wraz z informacją, jakoby jego zgon miał związek z niedawnym szczepieniem.
  • Wygrać zdrowie nie na loterii
    Marketing programowi szczepień przeciwko COVID-19 jest bezwzględnie potrzebny, jednak sama loteria z nagrodami na pewno nie wystarczy, jeśli Polacy nie dowiedzą się, po co w zasadzie mają się szczepić.

Reklama

Napisz do nas

Zadaj pytanie ekspertowi, przyślij ciekawy przypadek, zgłoś absurd, zaproponuj temat dziennikarzom.
Pomóż redagować portal.
Pomóż usprawnić system ochrony zdrowia.

Przegląd badań